Cargando...

LesCoves.com:

LesCoves.com :: Ver tema - Poca participació

FAQ  •  Buscar  •  Miembros  •  Grupos de Usuarios   •  Registrarse  •  Perfil  •  Mensajes Privados  •  Conectar

Publicar nuevo temaResponder al temaPrinter-friendly version  
Autor Mensaje
ALIACRA
Colaborador

Publicado: Vie Ene 11, 2008 7:02 pm Responder citandoVolver arriba

Últimament m'he adonat que hi ha poca participació en este foro (be!!!, en tots). Si que semble que entre molta gent a llegir, però molt pocs a participar activament.

Ací els pocs que participem acabem escrivint sols de les festes i farres del cap de setmana. Jo em pregunto, no hi ha res més o tant interesant com la festa de cap de setmana?

Espero que prompte encetem un tema que aporte algo més que festa, les meues propostes pot ser siguen massa serioses, però són actualitat, i són estes:

- Inflació
- Pujada de tipus d'interés
- Properes eleccions generals

i més properes:

- el problema i pujada dels RSU (bassures)
- l'obra de la carretera
- el pubs de les Coves
- LM

a vore si traem un tema interessant per a debatir un poc i fer més dinàmic el foro.

Una salutació per a tots i bon any.

Webmaster

Publicado: Vie Ene 11, 2008 7:56 pm Responder citandoVolver arriba

Quant rao tens Aliacra pero ja saps que lescoves.com els que escriuen son persones selectes, i has de pensar que son epoques d'examens (sort per a tots).

Per estic preocupat quant parles dels Pub? que pasa? explicat

Ver perfil de usuarioEnviar mensaje privadoVisitar sitio web del autorYahoo MessengerMSN Messenger
albella
Participador

Publicado: Lun Ene 14, 2008 12:49 pm Responder citandoVolver arriba

Hi ha algun motiu per a que l'ajuntament no cambie eixa web
(http://www.lescovesdevinroma.com/) tan ortera i poc operativa per un altra mes ágil, mes ràpida i que done un millor servici als ciutadans?
Ver perfil de usuarioEnviar mensaje privadoEnviar emailMSN Messenger
ALIACRA
Colaborador

Publicado: Sab Ene 19, 2008 9:36 am Responder citandoVolver arriba

Contestant primer a Traka, dir que lo dels pub's no és res en concret, ere per donar una idea per a temes nous.

I esta va ara per Albella. Tens tota la raó la web de l'ajuntament al principi sembla molt bonica, però quan has d'entrar varies vegades, es fa pesa i poc operativa. Tinc entés que estan fent-ne una altra junt en Diputació.

Publicar nuevo temaResponder al temaPrinter-friendly version